Total Pageviews

Wednesday, 2 November 2011

sayang manusia, sayang haiwan juga!




pagi2 deepavali lagi kami dah datang tau.. seronok dapat bersihkan tempat tinggal awk!

main kat lua dulu ae akak.  nanti dah bersih baru boleh masuk! chill!   
(zirafah sgt elegent bila berjalan!)

ni ha lagi konco2 yang terlibat menyumbang bakti kepada haiwan. Mereka sanggup berkorban penat lelah seharian tau membersihkan segala macam yang 'gula-gula' yang ada di sini.. Hurmm.. semerbak habaq hg!

 oppss.... jom skodeng jom ape diorang ni buat! wakakaka... :P



ini yang paling HANDSOME! auwww....kacak,seriously!
kalu aku jadi tino, dah lame wat laki

tigerwood! aum2.

bermain-main cantik!

NYALA.. kesian dia,dia sorang je kat sini,kawan-kawan dia mane ade pun.
lonely.. Mr.lonely....

gendang gendut tali kecapi, 
kenyang perut suka hati.

cumil! tetap cumil! haha

satu....

dua...

tiga..
enouf2!
sonok lak dah diorang ni, tau la cantik!

pekerja import. semat wa cakap lu.. wakakaa
ketuk pale laju2!

kergh! kergh! kergh! sengal...

LELA..  my sweet Lela..musyuk2..

sempat bergambar dengan Lela syuwiitt..

berkhidmat untuk kamu2!

abg baju biru nih cumil weh. (zoology officer)

otai Zoo Negara 2011.

pahal kau ni meroyan merata-rata.
*s$

macam-macam aksi. x pahe ambe.

one step at a time.. kami pasti datang lagi! going to miss u ols..

balik-balik.. sObs!

Community service at Zoo Negara 
Oct 26, 2011

..Love nature
...Love His creation
....Love Allah.. :)

2 comments: