Total Pageviews

Saturday 13 October 2012

Aku Ingin MencintaiMu

Entah penyakit ape laa yang kene dengan rumet bosnia aku sorang nie. memang kadang2 tue aku gerammm sangatt ngan perangai ngade die.. tapi malam ni lain sikit penyakit yang kene serang kat die yang wat aku pulak rase kesian, mane tak nye tadi aku dengar tetibe die nangis, bukan nangis bese2 nih, mule2 dengar cam merengek2 then tetibe makin kuat.. cuak jugak aku.. ase cam nak jer pegi tengak ape laa jadi kat die.. tapi dalam bilik tu ade kakak die pulak, kakak die pun menjerit2 marah kat die.. haihh musykil2.. pastu dengar kakak die ejek2 die nangis.. Allah.. tak faham aku diorang nie.. aku punye la bajet nak gi kasi tisu la konon kat die, kesian wehh..aku cam terbayang jer if aku yang belajar kat oversea, takde sape2, jauh ngan parents n adek beradek..kawan2 rapat..huhh sedih kot boleh nangis sorang2 n time tue aku mesti need someone yang pujuk aku la konon, hihi :P.. tapi dah kakak die ade biarlah kot2 ade masalah family ke, kang x pasal la pulak aku kene cop penyibuk .. tapi serius if dalam bilik die takde sape2 memang aku gi melawat die tau.. aku nak tido pun takleh.. wehh rumet kesayangan.. apekah misterinye korang nie.. jangan la buat perangai pelik pelik..huhu dari aku duk pening fikir pasal korang baik aku layan lagu feberetttt aku skarang nie..haha..ohh aku serius dah jatuh hati ngan lagu nie plus lirik die yang bagi aku so meaningful.. 

(EdCoustic)

Tuhan betapa aku malu
atas semua yang kau beri 
padahal diriku terlalu sering
membuatMu kecewa
entah mungkin kan aku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
berulang kali agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia 
untuk menghamba padaMu
betapa tak ada apa-apanya 
aku di hadapanMu
aku ingin mencintaiMu 
setulusnya sebenar- benar aku cinta
dalam doa dalam ucapan dalam setiap langkah ku
aku ingin mendekatiMu selamanya sehina apa pun diriku
ku berharap untuk bertemu denganMu Ya Rabbi

siapa yang tak pernah dengar wajib dengar n hayati......:))



No comments:

Post a Comment